wtorek, 29 grudnia 2009

NPR - tanio i dobrze

Testy owulacyjne są super jest jednak coś, co działa lepiej i (jak w naszym wypadku) szybciej. NPR - Naturalne Planowanie Rodziny, czyli sposoby na rozpoznanie płodności praktycznie bez kosztów.
Na początku parę słów o tym, czym NPR NIE jest.
NIE jest to:
- kalendarzyk małżeński
- wyliczanki pani z przychodni planowania rodziny.
NPR to czysto naukowo udowodnione metody obserwacji płodności mające nawet 100% skuteczności.
Osobiście zdecydowałam się na metodę prof. Roetzera opartą na codziennych pomiarach temperatury ciała oraz obserwacjach śluzu. Podstawowe informacje (jak mierzyć, gdzie, na co zwracać uwagę) znalazłam w necie, zainwestowałam w dobry termometr elektroniczny (10zł) i zaczęłam obserwacje. Już pierwszym cyklu okazało się, że nasze starania nie mogą być skuteczne, bo testy owulacyjne pokazują nie ten dzień!!! (stracone 25zł) W następnym cyklu skorygowaliśmy nasze poczynania i cóż... Ten cykl trwa do dziś, a jego efektem jest mały chłopczyk w moim brzuchu :-)
Informacje przydatne dla starających się:
Co nieco o NPR
Portal 28.dni - miejsce spotkań takich, jak ja
Jak wspomóc swoją płodność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz